Planering av vinterresa

 
Nu är sommaren snart slut och det betyder att värmen också försvinner..Buhuu :(
 
Vi har börjat kolla på resa till Chile i vinter och vi åker nog så vi är där hela februari, 4 veckor. Är lite skraj för att flyga så långt med Nellie men det ska nog gå bra, oftast så är man ju som förälder mer orolig än vad man egentligen behöver.
 
Ska bli skönt att ha något att se fram emot när höstmörkret smyger sig på. Förra resan var jag ju gravid & go, jättemysigt var det. Sjukt att man den här gången kommer att ha en krypande unge med sig som man med största sannolikhet kommer att behöva jaga fram och tillbaka.
 
Jag & kalaskulan svalkar mig i Stilla havet förra resan
 
Längtar
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida-maria

Att flyga med liten plutt fungerar jättebra. Det är värre med äldre barn;)
Ett tips är att boka nattflyg för då sover de.

Ang katrinplommonpurén så lägger jag en klick mitt på gröten och doppar varje sked i det. Men det går npg lika bra att blanda.

2012-08-17 @ 17:21:13
URL: http://blogg.loppi.se/idamaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0