Sommarlov från bloggen?


Usch vad dålig man är på att blogga sommartid. Finns ju andra roligare saker att göra än att slå på datorn och hålla på inomhus. Det får liksom accepteras just nu att det blir lite glest melan varven och jag säger det igen, följ mig gärna på Instagram, där är det lite mer lättillgängligt att uppdatera!

Ckramar på Instagram.

Annars då?
Mammalivet rullar på och vi har världens finaste bebis som för det mesta sköter sig och är glad. Hon börjar närma sig 3 månader och det märks att hon är i en tillväxtfas för hon vill äta hela tiden (dock äter hon bara ca 5 min/gång så det kanske inte är så konstigt) och nätterna är väldigt oregelbundna med ganska många uppvaknanden.

Den här sommaren som inte ens gått hälften (eller har den det?) har vi hunnit vara i Malmö och Göteborg och åkt på dagsutflykter hemma.

Nu i skrivande stund väntar jag på att F ska komma hem från jobbet, sen drar vi ut till Kanan och stannar där tills vädret påpekar att vi borde åka hem.

Så sorry för gles uppdatering men antagligen har ni läsare också annat för er, allt handlar ju liksom inte om mig :)





Liten blir större.....



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0