Dopinbjudan


Känner mig lite bättre nu efter en massa vila i sängen under dagen. F har tagit ut Nellie på en utflykt så jag har varit själv de senaste tre timmarna. Men nu är de på väg hem, att saknaden kan vara så stor ♥

Jag har suttit och trixat med inbjudningskort till Nellies dop som vi planerar att ha i augusti, men det är en hel djungel av alternativ på internet. Åh vad lat hon är tänker ni som inte gör sina egna inbjudningskort... Hade gärna gjort det men då vi ska skicka ut uppemot 80 st inbjudningskort (vi har både vääldigt mycket släkt & vänner) har vi bestämt oss för att INTE göra egna, det blir helt enkelt alldeles för meckigt.



Om någon har något tips på en sida som erbjuder vackra och stilrena inbjudningskort till humana priser, hojta gärna!


Nu kom mina hjärtan innanför dörren, så pusskalas står på schemat!


Kommentarer
Postat av: Azin

Vistaprint.se har billiga och fina, man kan välja egen design eller välja mellan nån av alla färdiga designer :) en jättebra sida :)

2012-06-06 @ 07:28:37
URL: http://aziins.blogg.se/
Postat av: Jonna

printwithwings har massvis med fina dopkort!

2012-06-07 @ 13:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0