Tack för kloka morsor!


Tack ni som kommenterade mitt förra inlägg angående den "jobbiga" ungen. Skönt att få lite feedback från andra kloka morsor och att man faktiskt inte är dum i huvudet som tycker så ibland.
 Dock tror jag att min lilla 2,5-månaders har varit inne och smygläst bloggen för efter det inlägget har hon varit en liten ängel, både natt som dag ♥

Nästa steg är bara att få henne att sova längre om nätterna, det hade varit grymt nice för mammans psyke och välmående. Kanske ska jag skriva ett inlägg om hur jobbigt det är att vakna flera gånger per natt, kanske hon hör min bön även då :)




Uttrycket "barn är som sötast när dem sover" stämmer ofta :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0