Deppotisdag


Idag har varit en otrooligt tråkig dag, det blev en deppotisdag. Har bara varit en snabbis ute i friska luften på morgonprommisen med Alma sen har jag bara varit ínne heela dagen.

Halsbränna och sura uppstötningar är en återkommande åkomma som jag blir galen på! Är så otroligt äckligt att få den där brännande känslan långt upp i halsen, inte långt ifrån kräk-känsla. Har slutat med tuggtabletterna för tycker inte att dem hjälper ett dugg.

Nu när man är så nära slutet på graviditeten vill man bara att det ska ta slut, jag vill inget hellre än att byta vardag just nu.
Ge mig skrik, kräk & BEBIS!


Det roligaste som hänt idag, pannkakslunchen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0