Välbehövlig massage


Efter mitt förra blogginlägg gick jag och la mig igen och tog igen lite av sömnen jag inte fick inatt. Vid såna tillfällen är jag glad att man slutat jobba och bara kan gå och vila när man känner att man behöver det. När jag sen vaknade igen, två timmar senare gick jag en långis med Alma och sammandragningarna/förvärkarna var som bortblåsta. Fick inte en enda sammandragning på hela promenaden, skitskönt! Annars brukar man få stanna till var 10 minut för att hela magen drar ihop sig.


Kom hem från massagen för en stund sedan och det var såå skönt. Fick ligga på en specialdesignad grej för gravida, så jag kunde ligga på mage och vilken befrielse det var! Jag kände mig inte ens gravid och jag som har saknat så att få ligga på magen. Det var däremot inte lika skönt att vända sig om och ligga raklång på rygg men det var inte så lång tid så det gick an.

Så nu luktar jag gott av den mjuka aromaoljan, tänkte mysa ner mig i soffan och inte göra ett skit dagen till ära!

Imorgon är det fredag och helg, vi hoppas på fint väder i stockholmstrakten!




Grattis Amanda till lägenheten, vi kommer ner i sommar och inspekterar den :)


Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Gud så skönt! Jag gick på gravidmassage när jag var i v.22. Himla härligt alltså.

2012-03-29 @ 17:25:48
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: ida-maria BF 22/4!

Sköööönt. Saknar att kunna ligga på mage.



(Det ska snöa på lördag...)

2012-03-29 @ 17:47:43
URL: http://blogg.loppi.se/idamaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0