Catch up i parken


Ytterligare en underbar dag har passerat och idag har vi spenderat den med Felicia som kom på besök hem till oss efter flera månader av jobb utomlands.

Äntligen har vi henne hemma igen!

Vi har promenerat i Hagaparken, myst på den nyinköpta picknickfilten, ätit glass och druckit latte på balkongen. Härlig dag med andra ord!

Felicia har även provat på mammarollen och jag tycker att hon klarade det galant, både med Babybjörnen och barnvagnen :)


En framtida mum to be....?


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh äntligen fick jag också publicitet i din blogg ;)

Tack för en härlig dag, syns snart igen hoppas jag! Vi är ju livsnjutare båda två:) puss min fina

2012-05-27 @ 17:39:05
Postat av: Camilla - Med bebis i famnen

Tack själv, det var jättemysigt och ser redan fram till nästa date :)

2012-05-27 @ 19:19:45
URL: http://ckramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0