Helgen


I fredags träffade vi ÄNTLIGEN Yasmin, min absolut äldsta vän. Vi har inte riktigt fått ihop en dejt sedan Nellie kom till världen men nu äntligen fick vi det att klaffa och jag tror bestämt att mitt lilla troll charmade henne rejält :)



Nellie somnade så fint på Yasmis bröst...

 
I lördags blev det en lugn förmiddag och lite shopping med mamma på eftermiddagen. Jag köpte ett amningslinne på Lindex och två stycken andra amningsvänliga toppar.

Framåt kvällen övertalade F mig att vi skulle åka ut till sommarstället eftersom det skulle bli fint väder på söndag och tur var det för hela söndagen bestod ju av härligt väder!
Mitt på dagen sov Nellie tre timmar i sträck så vi fick njuta av solen och blev lite solbrända till och med.
Perfekt!


Vi bunkrade upp en myshörna till Nellie så hon fick sova i friska luften, det mådde hon bra av!

I söndags var vi kvar hela dagen och bara tog det lugnt och bebisgosade och på vägen hem svängde vi förbi Victor & Helena för lite mer bebisgos. Tyvärr var Nellie lite kvällscranky just då men hon var lika söt ändå, oss lurar hon inte!


Kommentarer
Postat av: Danielle

va mysigt :)

2012-05-14 @ 16:12:47
Postat av: Spanienfrugan

Vad gott hon ser ut att ligga där på bilden. Gosing!

2012-05-14 @ 18:26:35
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0