Kristi himmelsfärd


Hej på er!

Hoppas att alla har en trevlig långhelg och att ni som jobbar fick vara lediga idag!
Min lilla familj befinner sig på Kanan och bara myser med Nellies gammelmormor Mull. Mamma och pappa drog till Sicilien idag så vi har föräldradritt :)
Tidigare idag var även min syster och hennes familj här.

Igår hade min systerson Linus som även är mitt gudbarn 2-årskalas så vi var där på fika och lite umgänge. Linus var jättegullig mot Nellie, skulle hålla hennes hand, klappa fint och pussa på.
Så fint att se, gullungar ♥



Snart väntas en supergod middag, grillat såklart och sen ska vi fortsätta mysa framför brasan!




Så här fint har vi på sommarstället, ni fattar att vi trivs va :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0