Mors dag!


Finaste mamma,

idag är det Mors dag och det är en dag man ska visa sin uppskattning lite extra mycket till sin mor även fast det finns 364 andra dagar att visa det på.

Du har ställt upp för alla dina barn ända sedan dagen vi föddes och det uppskattas!

Tack för att du finns och tack för att du födde mig!

PUSS! 


Jag & min mamma shakar rumpa


Själv har jag blivit bjuden på en jättemysig middag idag av Nellie (Läs Fernando) och det var faktiskt första gången vi satt och åt en riktig middag utan stress sedan lilltjejen föddes. Dessutom sov hon igenom hela middagen, vilken present! :)

Häftigt att man själv är morsa nu och kan förvänta sig något av sitt barn minst en gång om året iallafall, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0