Sol sol sol!


Underbara dag!

Denna dag har spenderats i solen såklart. På förmiddagen gick jag och F till Hagaparken och hängde lite med Nellie sovandes i vagnen. Dock är inte en stillastående vagn helt optimalt för vår lilla tjej för så fort man lägger sig och ska sola börjar hon gny och grina för att man står still. Dags att börja lära henne att gilla den där satans vagnen, men hur?

På eftermiddagen kom min mormor hit och spenderade några sista timmar innan hon var tvungen att åka till flygplasten och tillbaka ner till Malmö. Men snart ses vi igen om bara tre veckor när vi åker ner!

Så här skönt hade vi det idag, nämnde jag att jag älskar att vara mammaledig nu när sommaren är här!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0