Framme!


Äntligen framme!

Efter att ha spenderat ca 26 timmar på resande fot är vi äntligen framme i varma och härliga Chile. Känns som att det enda man gjort är att flyga, vilket i och för sig är sant.
Rent gravidmässigt har allt gått bra, har inte kännt något konstigt eller så och Lillan i magen har nog mest varit glad för hon har kickat en del. Eller så gillade hon det inte alls. Hmm..
 Men jag har haft svårt att sova pga mycket turbulens på alla flighterna och faktumet att man faktiskt försöker sova i ett flygplan..Inte särskilt bekvämt.

Nu befinner vi oss hos Fernandos kusin, har precis duschat och vi ska SOVA! Har sovit ungefär 3-4 tim på två dygn och min kropp känner av det så godnatt!




Fick assistans på Madrids flygplats, av min kära F som snällt skjutsade runt mig på våran "trolley" :)

 


Kommentarer
Postat av: Welka

Skönt att allt har gått bra. Här är mörkt och regnigt. Inga Lucior än. Kram Mamma

2011-12-13 @ 07:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0