Vart är poolen & solen?


Sen vi kom till huset i onsdags kväll har vi mest sett till att installerat oss, storhandlat och fixat en del. Vädret har inte varit på vår sida här vid kusten, både igår och idag har vi haft ett tjockt molntäcke över oss men det hindrar ju inte mig från att bli bränd ändå! Idag har jag bränt mig lite på bröstet när jag satt ute en stund och läste. Inte trodde jag att jag behövde solfaktor för det!?

Sen ganska länge tillbaka, redan i Sverige har det planerats en pool som skulle ha varit färdig när vi kom hit. Så här såg det ut på tomten när vi anlände i onsdags




Alltså, inte klar på långa vägar... Efter en del utskällning som bröderna Cisternas stod för är poolkillarna här nu för att slutföra jobbet. så nästa vecka har vi förhoppningsvis en pool man kan plaska i!

Mottot i Chile: Mañana mañana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0