Varmt men snygg blev jag ;)


Vi är fortfarande kvar i Santiago och kommer att vara här tills imorgon kväll, då åker vi till huset som vi ska bo i resten av vistelsen.
Fy h*lvete vad varmt det är! Idag åkte vi in till city för att växla pengar och strosa och redan kl 10 visade tempen på 35 grader. Det var skönt.. Ett tag, men jag känner mig inte riktigt som vanligt förståeligt nog (med en bebbe i magen såklart). Allt som man normalt känner vid värme blir plötsligt 10 ggr starkare. man blir varm fortare, hungrigare fortare, törstig fortare, kissnödig typ varannan minut och allt annat man kan tänkas känna 10 ggr starkare :)

När vi (ganska fort) tröttnat på värmen tog vi oss till ett köpcentrum och där fick jag äntligen besöka en frisör och få mitt hemska hår fixat. Ny färg och bort med dem slitna topparna. För 450 kr fick jag en uppfräschning som inte kunde komma vid en bättre tidpunkt!


Har fixat håret på samma ställe två gångenr nu i Chile och jag har båda gångerna blivit toknöjd! Snacka om valuta för pengarna jämfört med en normalnota på 1 500 kr i Suecia och då går man ofta därifrån bara halvnöjd.

Tummen upp för billig service! √


Kommentarer
Postat av: Helena

Jättefint :) Skönt att resan gick bra och ni verkar ha det super härligt :) Vi hörs!! Pussss

2011-12-14 @ 10:25:33
Postat av: Eva

Jag vill se framifrån!

2011-12-14 @ 12:55:53
Postat av: Camilla

Tack Helena! Vi har det häärligt, checka in din facebookmail och svaara dåå :)



Ingen framifrånbild än, det är jag alldeles för blek för än så länge!

2011-12-14 @ 13:26:02
URL: http://ckramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0