Myshelg i Göteborg

Är såå trött!
Har varit barnvakt åt min systerson Linus idag och dagen har bestått av LEK, fullt ut. Än så länge har man ju privilegiet att kunna lämna tillbaka ungen när man inte orkar leka längre, men snart så gäller 24 h uppassning och 100 % uppmärksamhet åt min egen lilla knodd. Cant wait!

 
Imorgon är en av många milstolpar jag och F kommer att gå igenom under tiden som blivande föräldrar. Vi ska nämligen till barnmorskan och lyssna på s.k fosterljud. Är inte hundra på allt vi kommer att få lyssna på men jag antar och hoppas att vi kommer att få höra vår prinsessas underbara hjärtljud.
Lycka!


Direkt efter besöket på Mama Mia drar vi till Göteborg och spenderar en helg där. Vi ska hälsa på några vänner där och samtidigt få njuta av varandra i en annan miljö, på hotell!
Med hotellfrukost...Mmmmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0