Ullared & SPA

Hej på er!

Kom hem från Ullared igår kväll, idag har jag varit hemma och pysslat med att få iordning här hemma efter att jag spred ut allt jag köpt.

Ni som suckar när ni läser att jag varit på Ullared, Underskatta inte!
Finns väldigt mycket bra saker till betydligt lägre priser där, och mängden "konstiga" människor understiger det antal som kanal 5 visar i deras serie. Så ni som inte varit där någongång, gå emot strömmen och våga ta steget! :)



Hade två väldigt trevliga dagar med pappa och brorsan. På hemvägen åkte vi till Vadstena och besökte ett SPA där. Det var ju inte jag så förberedd på så jag fick låna en baddräkt, jag bjuder på den ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0