Fix & trix



Äntligen har jag fått hämta ut min lilla svarta (datorn) som har varit på lagning. Nu kan jag använda mitt roliga bildredigeringsprogram igen :)

Har även varit och ansökt om pass idag, i god tid verkligen. Men det ska vara klart på tisdag så det är lugna puckar eftersom vi inte åker förrän nästa söndag!
Nu är det inte så mycket som ska ordnas och köpas innan resan men jag känner att vi har vääldigt mycket att göra när vi kommer hem sen i slutet på januari. Sätta upp väggar så vi får ett extra rum, inköp av garderob och allt annat man behöver innan lilla pyret kommer...Men det ska bli kul och spännande att långsamt förbereda för en till familjemedlem!


Senare idag ska vi iväg och hämta F:s systerdöttrar på dagis och imorn ska jag hämta Linus på dagis, måste se till att få mycket tid med dem innan vi åker, kommer ju få abstinens när vi är borta!

Ha en underbar dag!


Mina favoriter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0