Confused!

We are confused!

Det första beräknade förlossningsdatumet vi fick var 10 april på inskrivningen. I och med att jag har oregelbunden mens bad vi om att få göra ett tidigt ultraljud för att fastställa ett datum. På det tidiga ultraljudet korrigerades datumet till den 17 mars, alltså ganska mycket. Detta datum är alltså det vi har gått efter,
fram tills idag!

Idag blev vi framflyttade igen, till den 8 april! Det innebär att jag inte alls är i v. 20 nu, jag är i självaste verket i v. 18 (17+0 idag). Det förklarar min viktuppgång som inte existerar och min mage som inte har vuxit så mycket än.

Så nu måste jag korrigera mina magbilder här på bloggen så det blir rätt, kommer upp en i veckan också på "riktiga" v. 18.

Sorry för att jag confusat er, men jag är lika confused kan jag lova!




Ps. Åker spontant till Ullared imorgon med pappa och brorsan, ska sukta efter fina babygrejer och en massa annat strunt! Så vi hörs när jag kommer hem på onsdag om jag inte hinner blogga något på vägen!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja som det kan bli med datum:))Du får bara beredd redan från den 17 mars ändå! Roligt med en flicka:))

Ha det så kuli Ullared. kram

2011-10-31 @ 23:32:57
URL: http://www.asas.se
Postat av: Caroline

Åh, tänk om bebisen kommer den 8 april! Axel föddes nämligen då. Coolt om de får samma födelsedag :):) Hoppas allt är bra med er, alla tre. Kramkram

2011-11-01 @ 13:02:34
Postat av: K - livet på Malta & som mamma

Grattis Camilla :) va roligt att du bloggar osså.. Efter ja läst dina "veckans" så va ja bara tvungen att kolla igenom alla mina i bloggen.. Åh jag saknar min mage såå mycket och att vara gravid - jag älskade de! Men att vara mamma är det mest fantastiska jag nånsin varit med om!



Hur mår du? De ska bli roligt att följa din graviditet :) Lycka till!



Kram Kaisa

2011-11-02 @ 23:25:57
URL: http://dictumfactumbyk..blogg.se/
Postat av: Camilla

Caroline, vad häftigt om bebisen bestämmer sig för att ploppa ut den 8 april! :)Vi mår bara bra tack, alla tre! Hoppas ni har det bra i Linkan och att familjelivet är helt underbart :)

2011-11-03 @ 23:24:23
URL: http://ckramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0