H u v u v d v ä r k !



Förlåt för min usla uppdatering, idag är en dag som jag inte hoppas upprepar sig! Har haft fruktansvärd huvudvärk från det att jag vaknade imorse till nu (och den håller fortfarande i sig).
Har fått för mig att jag inte vill knapra några piller trots att det bara är alvedon. Får se om jag känner likadant när jag ska somna :/

Igår var det full rulle, jag och Emma var på Sturebadet och hade en kvalitetsdag tillsammans. Jättemysigt var det och det var skönt att vara där mitt i veckan när det inte är överdrivet med folk.

På kvällskvisten mötte jag upp mamma vid Globen och vi tittade på Glada Hudikteatern - Elvis. Riktig mysig och rolig show!

Nu blir det lite mat i magen, sen bums i säng tänkte jag. Imorn ska jag vara pigg och värkfri för då får vi gäster!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Katja

Äsch då, ha inte ont i onödan. Alvedon är helt ofarligt att ta, det är bara Ipren och liknande du ska undvika. Hoppas du vaknar utan huvudvärk imorgon.

2011-10-20 @ 22:30:21
URL: http://ikatjashuvud.blogspot.com
Postat av: Kumari

Såg du min kommentar om babyboxen? Skrev en länk under bilden på din fina mage :)

2011-10-23 @ 00:12:52
Postat av: Camilla

Tack Katja, jag har haft huvudvärk i ett par dagar och har knaprat liite Alvedon nu faktiskt. Hoppas du mår bra!



Ska kolla upp Kumpan, tack!

2011-10-24 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0