Länge leve Internet!

Det känns kul att ha delat det största i livet med er. Men den primära anledningen till att jag har börjat blogga igen är att jag har en stor del av min familj i Skåne, vilket gör att dem fysiskt inte kan vara här och dela den här glädjen med mig. Dem kan inte känna på min mage, höra mina tankar eller se mig förändras både fysiskt och psykiskt.

Så, eftersom internet har kommit och berikat våra liv, kan jag inte annat än att utnyttja den möjligheten och låta min fina familj och släkt ta del av min coola resa online :)

Hoppas att det uppskattas!



En del av min underbara släkt


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh det är så himla kul, klart det uppskattas milla :D

2011-10-13 @ 16:16:15
URL: http://shinethru.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gulle du, saknar eeer!! När kommer ni upp?? :)

2011-10-14 @ 09:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0