Slappishdag

Idag har jag och Alma haft en slappdag. Imorse var jag på en AHA-behandling på klinik Electa. Men tro inte att det var en njutbar behandling. Tömning av pormaskar och syra i ansiktet var huvuddelarna i denna historia.
Men jag kände mig riktigt fräsch när jag gick därifrån om än lite rödrosig.

Sedan har jag väl inte gjort så mycket mer vettigt. Målat naglarna, vart ute på promenader och kollat på Greys.

 


På gravidfronten händer det inte så mycket.... Blev superglad imorse precis när jag vaknade för när jag tog handen på magen så kände jag en rejäl bulle. Men när jag 5 minuter senare hade tömt kissblåsan sjönk liksom magen ihop igen och bullen var som bortblåst...Snacka om besvikelse! Inte har jag känt nån rörelse heller!

Men här gäller verkligen uttrycket, den som väntar på något gott.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0