Tittar ner...


Jag har ett behov av att titta ner.
Starkt behov.

Jag har ett starkt behov av att titta ner på min mage. Ett behov jag aldrig tidigare haft.
 Händer det något, växer den, visst är den lite större än igår?




Man har så många tankar tankar när man är gravid. Ens hjärna går på högvarv. Det skiftar mellan lycka, oro, glädje, nervositet.

Om precis en vecka ska vi på rutinultraljud. Då får vi reda på om vår skatt där inne är frisk och växer som den ska. jag tror också att vår fantasibubbla spricker då och vi kliver ut i verkligheten. För just nu känns det som om jag och F lever i en dröm.

En dröm jag aldrig vill vakna ur....


Kommentarer
Postat av: Katja

Jag vet precis hur du känner. Snacka om hormon- och humörbergochdalbana. I dag kom vår vagn vi beställt..herregud vad märkligt det känns att det står en barnvagn i hallen. Det ska ligga en bebis i den sen. Galet.

2011-10-24 @ 20:15:31
URL: http://ikatjashuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0