NK plan 4 = Heaven

Oj vilket fint väder vi har haft idag. Just såna här dagar gör det ingenting att det är så kyligt ute.
Jag har varit en runda i stan och strosat, ätit lunch med Helena, köpt lite saker och åkt hem efter att mina fötter börjat värka som sjutton. Kan bara ana hur ont i fötterna jag kommer att ha om 4 mån!



Hamnade även på NK och av någon anledning så verkade gravitationen dra mig ända upp till plan 4 - Barn/baby-avdelningen. POFF sa det så var jag i himmelriket. Tycker generellt inte att märke på kläder osv har så stor betydelse, speciellt inte på spädbarn men det gick inte att undgå alla dessa underbara kläder från Ralph Lauren, Juicy Couture, Burberry.

Denna söta tröja från Juicy Couture gick loss på ca 900 kr.

Värt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0