Husbilsemester 2011

Tänker tillbaka till sommaren och en av de mysigaste semestrar jag åkt på, nämligen den omtalade husbilsemestern. Kan verkligen rekommendera det till alla som har tänkt tanken men inte vågat säga det högt.

Do it!

Jag, min F, mina fina vän Helena och hennes Victor tog vårt pick och pack och drog iväg till västkusten med en finfin husbil i en vecka.

En vecka som bjöd på sol, bad, spel, skratt, fylla, gigantiska pizzor, spa, grill och myyyycket mer som jag inte bör nämna i en offentlig blogg :)















♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästaste vännerna på den bästa veckan ever! Ååh vill bara tillbaka!!! Va bra att du tog de anständiga bilderna ;P



<3<3<3

2011-10-06 @ 07:44:41
Postat av: Helena

Oops glömde ju skriva att det va från mig om man inte förstod det ;)

2011-10-06 @ 07:45:31
Postat av: Camilla

Hehe, jag misstänkte att det var du :)

2011-10-06 @ 08:34:32
URL: http://ckramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0