v. 15


Tycker inte att min mage är så mycket att visa upp än, det händer inte så mycket. På morgonen är den platt, mitt på dagen ser jag lönnfet ut och på kvällen är den svullen. Så har inte riktigt en rättvis gravidmage än tycker jag och jag bara längtar tills den börjar spänna ut sig!

Den här veckan är jag i v. 15 och eftersom jag är lite av en Googlehypokondriker så söker jag givetvis information om andras mage i v. 15. Många magar är redan ganska stora medans andra är lite mindre. Men min finns ju inte alls...?
Är ju såklart jätteolika men jag är så sugen på att visa upp en fin mage utan att folk ska titta konstigt och undra om jag inte har fått i mig lite för många godispåsar på sistone.



Jag mår mycket bra förutom små pettinesser. Huvudvärk får jag på kvällarna. Har ganska svårt att sova och vaknar många ggr per natt men det har jag alltid gjort så... Vaknar däremot av att jag är så äckligt torr i munnen, riktigt obehagligt. Har tabletter bredvid sängen som producerar saliv så dem är mycket uppskattade när jag vaknar mitt i natten med Sahara i munnen. Täppt i näsan, men det lindras snabbt när jag lägger huvudet högt.
Annarsmår jag toppen, känner mig inte så gravid förutom att jag har lurat i alla det ;)


Kommentarer
Postat av: ida-maria

Hej, nu kan jag säga grattis!!



Vid förra graviditeten var jag konstant förkyld i nio månader. Dvs täppt i näsan och så. Så har du otur så håller det i sig ;)



Hoppas allt är bra annars!



Kramar!

2011-10-16 @ 16:15:18
URL: http://ida-maria.com
Postat av: Camilla

Tack Ida-Marie, kul att du kika in här :) som sagt, jag mår toppen, lite nästäppa har man väl inte dött av ;) hoppas allt går bra för dig med, du är ju lite av en veteran på det här med att vara gravid, så du får gärna komma med tips och funderigar!



Kraam

2011-10-17 @ 22:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0