Att göra en lång historia kort...

Ska givetvis försöka ta tag i min tråkiga bloggdesign också... Hur jag nu ska lösa det som är så oteknisk. Men jag ska nog hitta någon som jag kan smöra till så det åtminstone blir lite trevligt att kika förbi här.

Som sagt, det har hänt en del ja. Sist jag bloggade bodde jag väl ändå hemma har jag för mig, letade lägenhet som en tok och jobbade på Mäklarhuset inne i stan.
Idag sitter vi, jag och min underbara Fernando i vår fina lägenhet i Frösunda och glor på Anna Book som bor mittemot oss.

Ville jobba närmare min bostad så jag bytte till kontoret i Solna men det blev ingen lång historia. Efter olika anledningar som jag helst inte vill ta upp i bloggen sa jag upp mig därifrån och valde att sluta mäkla och istället engagera mig i Fernandos firma inom familjejuridik. Så där befinner jag mig nu ungefär, för att göra en lång historia kort.

Är ni intresserade av vad som händer härnäst i min vardag får ni gärna följa mig här, annars låt bli. Helt valfritt :)

Nu blir det Idol!

Ciaao!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kommer följa!!

2011-09-29 @ 21:08:27
Postat av: Åsa

helt klart jag:))))))

2011-10-01 @ 10:17:08
URL: http://www.asas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0