Beautybay.com


Vill passa på att tipsa om en sida på nätet där man kan beställa sjukt billigt smink från I.D Bare minerals. Det är det i särklass bästa sminket tycker jag men det är så himla omotiverande att gå till exempelvis Åhlens och köpa en burk foundation för 450 kr.

Håller ni inte med mig??

www.beautybay.com säljer dem detta märke för minst halva priset, såklart att jag klickade hem!

Detta fick jag för 750 kr (gratis frakt):

Foundation medium beige SPF 15

Blush lovely

All over face colour warmth

Prime time brightening foundation primer



Så nu kan jag faktiskt bli fräsch, trots att jag går hemma med kräkhanddukar och bebisbajs på tröjan.

Inga ursäkter :)


Kommentarer
Postat av: Azin

Tack snälla! Eran sessa är underbar hon med!

2012-04-17 @ 19:22:42
URL: http://aziins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0