Från frö till vacker blomma

 
2011-08-08
 
Det var dagen vi fick reda på att våra liv skulle komma att ändras för alltid. Veckan innan var vi på husbilssemester och hade det hur bra som helst. Hade mina aningar men eftersom jag dagen innan vi rullade iväg på semestern gjorde ett test som visade negativt så var det ju inga konstigheter.
Dagen efter vi kom hem igen övertalade F mig att göra ett till test och mycket riktigt, på den lilla stickan skymtade inte ett streck utan två tydliga-utan-tvivel streck. Ett positivt graviditetstest alltså.
 
OMG!
 
Det var lika oväntat som väntat, omvälvande och en mycket skrämmande känsla i kroppen, på ett positivt sätt.
Tänk att DU har grott i min mage, DU har växt dig stark inuti MIG och DU har lyckats bli en frisk tjej med egen vilja och en helt fantastisk personlighet som vi njuter av varje dag.
 
Jag är så glad att DU är DU och att vi har DIG i våra liv.
 
 
Vi.Älskar.Dig
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frieda

Haha alltså hon är så sjukt gullig med den där kalufsen på huvudet! Fina unge!

Svar: Tack snälla, ja hon är rätt söt den där ungen :) Hoppas att kalufsen stannar kvar på huvudet bara!
Ckramar

2012-08-09 @ 13:20:12
URL: http://gaaaalet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0