En helt vanlig kärleksdag


Vi befinner oss fortfarande ute i Mälarens vinterland och njuter av lugnet och stillheten. Inte lika bra väder idag men det gör ingenting för vi håller oss ändå inne för det mesta. Tog oss dock ut på isen idag och checkade läget och fick oss en nypa frisk luft.






Idag är det alla hjärtans dag också, en dag som egentligen bara passerar förbi utan att jag lägger någon större vikt vid vad den betyder. Gillar inte dessa kommersiella dagar där man förväntas konsumera en massa för "kärlekens skull".
Jag tror på kärlek varje dag och eftersom jag har en underbar man i mitt liv som skämmer bort mig med kärlek varje dag så är sådana här "bestämda" kärleksdagar dagar lätta för mig att ignorera.

Men en gullig hälsning kostar ju ingenting, så alla ni romantiska turturduvor därute som tar den här dagen på allvar,

glad alla ♥-ans dag!


Kommentarer
Postat av: Åsa

krya på dig hjärtat:)Så fina bilder från Kanan och det låter hur mysigt som helst. Mys på i lugnet!kram åsa

2012-02-14 @ 22:31:27
URL: http://www.asas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0