Halvrutten dag


Idag har jag haft en lite humördipp faktiskt. Har inte alls haft överdrivna hormonrubbningar den här graviditeten men ibland slår det till och då är det inte kul. Alla känslor kommer på samma gång, allt blir fel och allt är jobbigt.

Dagen började väldigt bra men framåt eftermiddagen tappade jag all motivation. Lägenheten ser ut som skit men jag har ingen ork att göra något åt saken, magen skrek efter mat vid middagstid men jag orkade absolut inte ställa mig och laga något så det blev en fettig hämtpizza som jag mår ännu sämre efter, och att "fönstershoppa" på nätet (är smått beroende) gör mig ännu mera deppig för jag vill ha allt men har inte råd med något. Konstig ekvation....

Till detta bör nämnas att min bättre (med betoning på bättre) hälft jobbar som en galning just nu i rummet, tapetserar och har sig. Så tro inte att han inte passar upp mig för det gör han, känner bara att jag inte uppskattar allt som jag borde göra just nu.


Men visst får man ha såna här dagar?
Är ju faktiskt för det mesta glad..Vill jag tro :)


Du gör mig hel ♥


Kommentarer
Postat av: Azin

Åh, jag känner igen mig i det där. Vissa dagar är sådär och helt rätt, man får känna sådär :)

2012-02-21 @ 22:28:16
URL: http://aziins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0