Krasslig


Visste ni att februari är årets sjukaste månad?

Ja, tack jag läggs in i den statitstiken nu. Min näsa är så täppt att jag inte kan andas och då snackar vi inte om någon gravidtäppa inte, mitt huvud väger bly och min energi ligger just nu nere på noll.

Jag ger mig själv en käftsmäll för att jag inte lyssnar på min kropp och är ute och ränner trots att jag borde ligga i sängen under täcket och bara kurera mig!
Idag ska jag banne mig vara inne hela dagen, måste bli frisk!
Tur att det är söndag och att det inte finns några måsten....


Slänger upp en bild på min underbara systerson, då blir jag glad och alldeles varm i kroppen


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Fina bild :)

2012-02-15 @ 11:59:36
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0