Lördag


Ska försöka dra helgen för er, mycket födelsedagsfirande har det blivit!

Min fina syster fyllde 30 år i lördags och det vankade fest hemma hos henne med en massa gäster.
 


Min syster Johanna

Det var en mycket trevlig kväll, träffade en massa gamla vänner till Johanna som jag också har växt upp med! Jag intog såklart dansgolvet, bara för att man är gravid ska man väl inte sluta att ha kul ;) Grejen var bara att jag var den enda som dansade och bara fick blickar på mig, hehe....

Kvällen blev inte alltför lång då Alma var ensam hemma, men vi drog med oss min brorsa hem så han fick sova hos oss, också det trevligt att få lite kvalitetstid med sin annars tonårs-upptagna-med-att-gå-på-fest-bror.

Bra kväll och slocknade så fort jag fick kontakt med kudden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0