2012 = Ett spännande år


Gott nytt år alla fina därute!

Antingen kommer 2012 att bli ett riktigt bra år med en massa nya händelser, erfarenheter och intryck

ELLER....

Så går världen under om man ska tro Mayakalendern och 2012 får ett väldigt abrupt slut.

Men det är såklart att det inte händer, sån otur kan vi ju inte ha, visst!

Åh vad jag ser fram emot det här året. 2011 var iochförsig ett hyfsat bra år rent generellt men en otrevlig uppsägning från mitt jobb gjorde att jag blev ganska kluven och fundersam till vad som skulle hända härnäst i mitt liv.
Då, i augusti kom ju en oväntad men den bästa överraskningen någonsin, att jag och min soulmate väntar en liten bebis som kommer i april 2012. Nu fanns det ju inga tvivel på vad som kommer att hända härnäst, helt plötsligt blev ju tiden knapp! :)

Så, välkommen 2012, välkommen bebis och välkommen livet ♥



Jag firar in det nya året med en klassisk gravidpose - hjärtat :)





Kommentarer
Postat av: Katja

Fasen så fin kulan är =)

Helt ofattbart att det är 2012 nu, stora bebisåret!

2012-01-02 @ 17:30:12
URL: http://ikatjashuvud.blogspot.com
Postat av: Emma

Vad härligt att du har blivit en liten tjockis.. Då passar du ju med ditt namn Enorma

2012-01-02 @ 20:07:17
Postat av: Camilla

Tur att jag har en kusin som är så snäll och som kompenserar för mina dumma vänner! (Läs Emma)

2012-01-03 @ 13:26:32
URL: http://ckramar.blogg.se/
Postat av: Emma

Du vet att de är kärlek... Puss på dig

2012-01-03 @ 19:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0