Mysdag i Mantencillo


Tack för era söta kommentaren på mitt förra inlägg, trots att jag vet att varenda en av er skrattade ijhäl er inombords :)

Efter den märkliga upplevelsen igår tyckte jag att det förtjänades en riktig slappdag idag! Vi tog bilen och drog till en närliggande lugn strand, hade med oss pannkakspicknik och bara mös i det verkligen STEKheta vädret! När det blev alldeles för varmt blev det svalkande dopp i Stilla havet, vilket skedde en del under dagen. Det vattnet är verkligen kallt men hellre det än att jag skulle simma i Atlanten med en massa hajar..Usch...

Vi passade även på att få lite massage på stranden, en variant av Mum to be-massage kan man väl säga. Ännu mer givande var det att massören var en ande som lånade en människokropp och var utsänd till jorden för att skapa sig rika erfarenheter (enligt han själv). Spännande människa!
Det var riktigt skönt eftersom jag har en del spänningar i ryggen, både nere i ländryggen och vid skuldrorna.



Ja ni ser ju, en udda men oerhört varm människa vår massör :)

Jag och magen mår så bra i det här klimatet! Längtar på ett sätt hem för jag har så mycket att se fram emot men ser INTE fram emot att inte kunna stänga jackan och därav frysa ihjäl! Det är exakt två veckor tills vi befinner oss i Sverige igen :(


Jag och magen svalkar oss i det mäktiga havet, v. 28 (27+4)



Kommentarer
Postat av: Marcia

Du är så fin Camilla! Jag och tjejerna längtar efter er!!!

2012-01-15 @ 20:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0