Hemma igen


Nu är vi hemma igen efter några intensiva men fantastiska dagar nere i Malmö. Eller igår kom vi ju faktiskt hem, men jag var så otroligt trött så jag tokdäckade kl 22 i den stora sköna sängen.

 Vi har haft det helt underbart nere hos min släkt, åh vad jag älskar dem! Vi har hunnit gå på student hos min duktiga kusin Amanda, haft grillkväll hos min moster Åsa och hennes fina familj, haft myskväll hos Emmelie, hängt med min älskade mormor och bara umgåtts med kusiner/släkt hela helgen helt enkelt. Jag behöver väl inte nämna att Nellie tog alla med storm heller :)


Fina Amanda springer ut...



Coola tjejen o sina solbrillor & den lilla familjen



Dumma som vi är glömde vi kameraladdaren hemma så har knappt knäppt några bilder alls :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0