Hoppa för livet!


Som vanligt har en helg flygit förbi i rasande takt och det är måndag igen.
Den här veckan kommer att gå fort den med för på onsdag tar vi vårt pick och pack och bilar ner till Malmö för några dagars umgänge med min underbara släkt.

I helgen har vi hunnit med att gå på student, 60-årskalas och middag hos goa vänner. Men detta var ändå roligast på hela helgen...

:)





Idag väntar första mammaträffen!
Hoppas verkligen det finns någon man klickar med, det hade varit roligt med någon i närheten att gå långa promenader med.

I eftermiddag ska jag & Nellie till finaste Helena men först blir det ett stopp i Segeltorp där jag ska dokumentera när min lilla (?!) bror ska på nians bal.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0