Insomnia!


Gud så trött jag var imorse. Av någon anledningen bytte jag och F sida inatt så att han skulle få ta kontrollen över spjälsängen då jag blir så lättväckt av Nellies stånk och bök hon alltid får för sig att göra nattetid. Det resulterade tyvärr i att jag låg och "halvsov" istället, väntandes på att få höra detta bök och stånk. Inte nog med det så ville det söta lilla livet ha mat ovanligt ofta inatt. Hon somnade för natten redan 19.30 (mycket ovanligt) och ville sedan ha mat dessa tider: 23.00, 02.00, 04.00, 06.00 & 09.00. Phu!

Nu ligger hon och sover en liten eftermiddagsnap efter att vi har promenarat och hängt lite i Hagaparken.



På vägen hem mötte vi upp Nellies faster som jobbar ute i Frösundavik för lite bebisgos



Dagens dilemma när lillskiten sover... Röja i lägenheten eller sola på balkongen?

Hmm..Svårt val :)


Kommentarer
Postat av: syrran

Det är tyvärr så att vi mammor vaknar av minsta lilla! Vänta bara tills hon slutar "knorra" då vaknar du för du blir orolig över tystnaden! Hahaha den bistra sanningen.

2012-06-25 @ 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0