Förvärkar!


Hallå kamrater!

Bra avsnitt idag, Greys. Nu sitter jag och kollar på Big brother. Ganska tråkigt, men beroendeframkallande...

Har kommit små förvärkar ikväll som känns lite annorlunda, man märker verkligen att kroppen förbereder sig. Det är så svårt att känna vad som är vad när man inte vet vad man kan förvänta sig men nu när magen blir stenhård får jag en molande smärta längs nedre magen och ner mot ljumskarna men inget i ländryggen. Däremot känner jag mig samtidigt, ursäkta ordvalet, riktigt skitnödig varje gång det kommer en förvärk.

Just nu tycker jag att allt så är himla spännande och jag har en känsla av att jag kommer att få äta upp mina egna ord när de "riktiga" värkarna väl kommer. Aja, den dagen den sorgen, just nu vill jag inget annat än att lilla Monchi ska få se ljuset snart!






Nu är det sovtajm, ska bara tvinga F att ta sista prommisen med Alma utan mig :)

Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0