Gravidfotografering


Vi var ju och tog gravidbilder för ca två veckor sedan och nu har vi fått bilderna.
Helt underbara blev dem, fotografen Annika var superduktig och vi fick över 20 högupplösta bilder. Vi kommer plocka ut de bästa bilderna och hitta en fin plats åt dem i lägenheten så jag aldrig kommer att glömma denna underbara och häftiga tid jag har gått igenom med min älskade F  ♥






Är verkligen glad att vi tog dessa bilder, det kommer att vara ett jättefint minne som vi kommer att kunna dela med vår dotter. Har ni möjlighet att ta sådana här bilder, gör det!

Tack Britta för att du tipsade om denna fotograf, nu gör jag detsamma och tipsar er som bor i Stockholmsområdet om Annika. Duktig, flexibel och prisvärd!


www.annikasvenmarck.se





Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Åh vad kul att ni blev nöjda, jättefina bilder!

2012-03-23 @ 11:27:27
URL: http://brittabloggar.se
Postat av: Anonym

sjukt fina bilder.. en tår kommer ner för kinden

2012-03-23 @ 20:32:12
Postat av: Emms

Jätte fina bilder Camilla :)

2012-03-25 @ 01:13:21
URL: http://janbris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0