Jobbig natt!


Hua, inatt var jobbigaste natten på mycket länge...

Har haft förvärkar princip hela natten. Har inte orkat klocka dem och tror inte att dem var täta men jag har vaknat minst en gång i timmen och haft svårt att somna om. kl 03 var jag uppe och tog två alvedon. Det tog ett tag tills dem verka men värkarna avtog efter ett tag och jag kunde somna om. Sen vaknar jag tidigt såklart av min onda rygg.

Men vet ni vad? Min älskade älskade F berättade för mig igår att han har bokat in en gravidmassage idag till mig. Kl 13.45 ska jag få uppleva 55 min av ren njutning. Han vet verkligen hur man gör lilla mig glad just nu och det älskar jag honom för ♥


Jag dör så snygg han är och han är MIN!

:)


Kommentarer
Postat av: ida-maria BF 22/4!

Usch för natten men JIPPI för massagen!

Njuuuuuut!

2012-03-29 @ 08:23:03
URL: http://blogg.loppi.se/idamaria
Postat av: Katja

Stackare, det är påfrestande mot slutet, inte kul att ha ont men nu är det verkligen nära. Sååååå spännande. Det gör onekligen ONT att föda men man klarar det, tänk på mig som hade ett 66 timmar långt förlossningsförlopp och känner att jag inte är rädd för att göra om det, jag vill göra om det. Trots smärtan var det en sådan mäktig upplevelse. Kanske skulle fundera på den där danderydsmetoden till nästa gång hehe, äsch nu har ju Trude banat väg så nästa unge lär gå mycket fortare.



Vi längtar efter Monchi och med era gener kan hon inte bli annat än skitsöt och helt perfekt! Ni är snygga båda två =)

2012-03-29 @ 09:44:27
URL: http://ikatjashuvud.blogspot.com
Postat av: Caroline

Åh va härligt med gravidmassage! :) Jag var på spa i slutet av februari, det gjorde också gott! Spännande med förvärkar, det är nog det jag känt av emellanåt också. Men har svårt för att kalla det värk, även om jag känner något som är mer än en vanlig sammandragning.



Sv; Alla får vi olika krämpor under graviditeten, jag har undsluppit det mesta förutom en rejäl viktuppgång och massa vätska i kroppen :) sånt som försvinner sen. haha..

2012-03-29 @ 12:07:08
URL: http://evacarolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0