Lugn & ro på Kanan


Igår kväll tog vi båten över till Kanan och sommarstället för att få lite lugn + att F ska hjälpa min bror att lägga nytt golv i bastun. Tyvärr är det inte lika fint väder som igår så det går inte direkt att utnyttja det fina strandläget som huset har. Men skönt att få lite miljöombyte och komma ifrån lägenheten ett tag. Man blir rätt rastlös av att vara gravid och i princip bara gå hemma.
Tror fler gravida vet vad jag talar om ;)


Lite is ligger kvar på vattnet och det var lite kämpigt att ta sig över med båten och jag kunde inte låta bli att tänka på hur vi skulle göra om helt plötsligt vattnet eller något skulle gå. Men den dagen, den sorgen! Jag vaknade faktiskt inatt av lite panik och trodde vattnet hade gått då jag kände något blött under täcket men vid närmare utredning var det svett som rann ner för mina lår! Uhhh, klimakterievarning!


Nu ska jag försöka hitta på något men det är svårt att underhålla sig när det inte finns någon sol, men det blir slappt iallafall!


 hoppas ni får en fin lördag!





Kommentarer
Postat av: Katja

Jag förstår precis vad du pratar om, och den där nattsvetten fy tusan alltså. Jag vaknade i pölar varje natt sista gravidtitden.

Längtar till sommaren, då kan vi hänga på kanan med våra små!

2012-03-24 @ 14:32:10
URL: http://ikatjashuvud.blogspot.com
Postat av: maxiander

Haha vet precis vad du menar med att man vill rastlös som gravid, i alla fall nu när man är höggravid :)

2012-03-24 @ 19:59:28
URL: http://www.maxiander.se
Postat av: maxiander

Haha vet precis vad du menar med att man vill rastlös som gravid, i alla fall nu när man är höggravid :)

2012-03-24 @ 19:59:28
URL: http://www.maxiander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0