Tapas & Ginos


Idag vaknade jag faktiskt upp på bra humör och tom pigg och kry utan att ha ont någonstans så efter frukost begav jag mig med Almis till min fina vän Emma som var ledig idag. Vi hade mysigt soffhäng, girltalk och sen tog vi en prommis med hundarna och stötte bl.a på lite hästar.
Mäktiga djur, men attans vad dem luktar illa :)


Duktiga hundar som snällt satt och väntade medan Emma tog en runda i stallet. Jag bevarade min näsa och stannade utanför...

På kvällskvisten åkte vi in till stan och käkade på Caliente, en tapasrestaurang på Fleminggatan. Sådär betyg fick det stället. Ok att konceptet kallas tapas, men man fick väldigt lite på tallriken för en ganska stor slant. Sen kikade vi in hos Lojjan där vi åt efterrätt.


En hellyckad och mysig dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0