Good day!


Bara för att jag beklagade mig igår på min stackars söta tjej så var hon ganska så lugn och fin hela kvällen. Även natten gick helt ok så idag är jag rätt så utvilad!

Synd att det inte är lika fint väder idag som det har varit de senaste dagarna men det borde vara ett ypperligt tillfälle för mig att ta på mig städ- och röjhandskarna för det ser verkligen för JÄVLIGT ut i vår lägenhet. Skulle behöva rensa i klädkammaren och i skåp och även storstäda hela lägenheten.
Men vart finner man den orken?

Igår var jag och F ute vid Drottningholm och promenerade lite. Dock var det inte så barnvagnsvänligt med bara en massa grusvägar överallt så stackars lilla Nellie skumpade runt i vagnen. Men vi hittade en parkbänk och stationerade oss där istället :)



Jag har sån himla tur som har en sambo som har eget företag. Det betyder att han själv bestämmer tider när han bokar möten vilket i sin tur betyder att han spenderar väldigt mycket tid med oss trots att de "tio" pappadagarna har passerat.

I LIKE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0