Preferred parking, futura mama!


Just nu befinner vi oss ca 4 timmar norrut om vår utgångspunkt, i La Serena.
Här är det helt underbart, lite Sunset Boulevard över det hela. Staden är uppbyggd med palmer och mysiga byar och allt är bara så fint och härligt.
Vi har åkt hit med F:s kusin och hans familj som har en lägenhet precis vid stranden. Och då menar jag verkligen PRECIS vid stranden. Ska visa er en massa bilder sen men anledningen till att jag skriver ett snabbt inlägg nu är för att jag bara ville berätta att jag älskar det här landet lite mer nu. Refererar först till detta inlägg  !
Anledningen är detta:



Inte nog med att dem HAR speciella parkeringsplatser för oss på smällen, dem är dessutom ursöta! Här står jag och njuter av att detta land tar hand om kvinnorna som bär på livets gåva :)


Kommentarer
Postat av: K - Livet på Malta & som mamma!

Jag förstår att du längtar, de är en helt fantastisk känsla att få vara en familj & herregud så mycket kärlek de små liven ger en :)

2012-01-18 @ 15:39:48
URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0